Strony

Translate

niedziela, 5 lipca 2015

Liebster Blog Award

Witajcie Kochani!
Jak wam mijają początki wakacji? Zaczynacie już realizować postawione sobie wakacyjne cele?
Powiem szczerze, że w tym roku sama mam ich bardzo dużo, dlatego też staram się ten czas wolny wykorzystać w 100%, aby nie zmarnować żadnej chwili. 
Dzisiaj przychodzę do Was z troszkę luźniejszym postem.  
Mianowicie cztery dziewczyny w swoim czasie nominowały mnie do znanego wszystkim LBA.
Ich blogi możecie znaleźć tutaj:
Nie przedłużając przechodzę do pytań, które otrzymałam. Mam nadzieję, że wytrwacie do końca.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
1.Jakie wartości są dla Ciebie ważne?
- Wartości, które uważam za najważniejsze w swoim życiu to rodzina, przyjaźń, miłość,a także zdrowie. Mogłabym jeszcze dodać, że wolność jest również wspaniałą wartością, gdyż dzięki niej mamy możliwość decydowania o własnym życiu.
2. Co motywuje Cię do pisania? 
- Do pisania motywują mnie przede wszystkim kochani czytelnicy!
3. Czy Twoi znajomi, rodzina, przyjaciele wiedzą o tym, że piszesz bloga? Mają do niego link?
- Moja rodzina nie ma zielonego pojęcia o tym, że prowadzę bloga. Jedynie kilku moich znajomych oraz przyjaciółka posiadają taką informację, a także link dzięki czemu mogą tutaj zaglądać.
 4.W jakich trzech słowach opisała byś swój charakter? 
- Nieśmiała, wrażliwa, pomocna.
5.Masz marzenia , które udało Ci się spełnić?
- Posiadam marzenia, które udało mi się spełnić. Do jednych z nich zaliczam posiadanie psiaka <3
Kolejne marzenie jest w trakcie realizacji!
6.Wytyczasz sobie cele , do których starasz się dążyć?
- Zazwyczaj staram się wyznaczyć jakiś cel do którego mogę powoli dążyć, gdyż dzięki temu mogę osiągnąć bardzo wiele.
 7.Na co najwięcej poświęcasz swój wolny czas?
- Najwięcej wolnego czasu poświęcam na oglądanie swoich ulubionych filmów.
8. Prowadziłaś kiedykolwiek innego bloga? Czy ten jest pierwszym?
- Jest to mój pierwszy blog. Gdy zaczynałam pisanie, można było znaleźć tutaj bardzo różne posty, gdyż ta strona była poświęcona witrynie Stardoll. Jako ciekawostkę dodam iż tytuł tego bloga wcześniej nosił nazwę ,,Stardoll i Wy".
9.Czy jest ktoś lub coś co Cię inspiruje? 
-Nie mam konkretnej odpowiedzi, gdyż wszystko może mnie zainspirować do działania.
10.Jaką książkę lub FILM polecasz i dlaczego?
- Polecam filmy, które niedawno obejrzałam mianowicie
 ,,Królowa Chmur" i ,,Gwiazd naszych Wina". Są to filmy, które wywarły na mnie pewne wrażenia i nie można się przy nich nudzić.
11. Czy spotkałeś się już z krytyką swojego bloga?
- Z krytyką mojego bloga spotkałam się kilka razy, jednak staram się tym nie przejmować i skupiam się po prostu na pisaniu.
 12. Czy patrzysz na ilość statystyk oraz obserwatorów, gdy oglądasz nowy blog?
- Gdy oglądam nowy blog nigdy nie patrzę na ilość statystyk oraz obserwatorów, gdyż skupiam się na tekście autora.
 13.Co byś zabrała ze sobą do kosmosu z ubrań oraz kosmetyków?
- Kosmetyków bym pewnie nie zabrała, gdyż ciężko byłoby mi się malować w powietrzu. 
Gdybym miała się wybierać w kosmos z ubrań spakowałabym ciepłe bluzy i oczywiście jakieś spodnie.
14.W jakich stylizacjach czujesz się najlepiej?
- Najlepiej czuję się w luźnych stylizacjach.
15.Jakbyś miała wybrać jedno życzenie, jakie?
- Gdybym mogła wybrać jedno życzenie (nierealne) z pewnością prosiłabym, aby osoby, które odeszły już z tego świata do nas powróciły.
16.Skąd pomysł na nazwę?
- Pomysł na nową nazwę bloga przyszedł mi do głowy niespodziewanie.
17.Oglądasz filmy w internecie czy w telewizji?
- Zazwyczaj oglądam filmy w internecie.
18.Wolisz owoce czy warzywa?
- Zdecydowanie wolę owoce, zwłaszcza w czasie letnim truskawki <3 Jednak bez warzyw nie wyobrażam sobie posiłków.
19.Najpiękniejsza chwila w twoim życiu?
- Najpiękniejsza chwila w moim życiu dopiero nadchodzi!
20.Czytasz więcej książek czy gazet?
- Staram się czytać więcej książek, jednak w moje ręce często wpadają gazety.
21.Bez czego nie mogłabyś żyć?
- Nie mogłabym żyć bez muzyki, przyjaciół i wspomnień.
 22.Twoja ulubiona potrawa?
- Pierogi z jagodami <3 Mniam....
23.Czy gdybyś miała możliwość mieszkania w innym miejscu to byś się przeprowadziła?
- Gdybym miała możliwość mieszkania w innym miejscu raczej bym się nie przeprowadziła, ponieważ mam wielki sentyment do swojego miasta. Jednak nie wiadomo czy w przyszłości nie zmienię miejsca.
24.Komentujesz dużo blogów?
- Staram się komentować dużo blogów, jednak nie zawsze mam chęci i czas.
25.Najważniejsza osoba w twoim życiu?
- Najważniejszymi osobami w moim życiu są przyjaciele oraz rodzina.
26.Masz wrogów?
- Raczej nie posiadam, przynajmniej mi nic o tym nie wiadomo.
27.Jak chcesz, aby wyglądały Twoje wakacje?
- Moje wakacje będą wyglądały dosyć aktywnie. Z chęcią wybrałabym się nad morze bądź kolonię, jednak te plany pozostawię na następny rok.
 28. Lubisz czytać? Jeśli tak, poleć swoje 3 ulubione książki.
- Lubię czytać jednak bardzo rzadko to robiłam przez natłok obowiązków.
 Do swoich ulubionych zaliczam ,,Gwiazd naszych Wina", ,,Krzyżacy" oraz wszystkim znana zapewne książka ,,W pustyni i w puszczy".
 29.Jak długo blogujesz i jak to się zaczęło?
-Bloguję od 2013 roku. Będąc użytkowniczką witryny Stardoll często odwiedzałam inne blogi na temat tej strony i zawsze je podziwiałam. Pewnego dnia sama postanowiłam stworzyć coś własnego na ten temat. Niestety z czasem musiałam zakończyć tą przygodę i po krótkiej przerwie powróciłam tutaj z przemyśleniami oraz nową nazwą bloga.
30.Opisz swoje życie w 3 słowach.
- Szalone, zwariowane, skomplikowane.
31. Czym jest dla Ciebie przyjaźń?
- Przyjaźń jest dla mnie czymś bardzo ważnym, ponieważ życie bez znajomych byłoby bardzo nudne. Dobrze mieć przy sobie osoby na które zawsze można liczyć i wiesz, że pomogą ci w każdej sytuacji.
32.A czym miłość?
Miłość jest dla mnie szczególnym uczuciem którym obdarzamy tylko najważniejsze osoby w naszym życiu. Na takie uczucie trzeba sobie zapracować.
33.Masz rodzeństwo? Jeśli tak, wstaw z nim zdjęcie.
- Mam młodsze rodzeństwo, jednak nie będę wstawiała zdjęcia.
34. Czym się interesujesz?
- Interesuję się zwierzętami, muzyką, rysowaniem, blogowaniem, śpiewaniem.
35.Jak widzisz swoją przyszłość?
- Staram się nie patrzeć w przyszłość, a skupić się na teraźniejszości.
36.Masz zwierzęta w domu? Jak takie, to jakie?
- Mam dwa psiaki, które za nic w świecie bym nie oddała.
37.Napisz, czym dla Ciebie jest blogosfera.
- Blogosfera jest dla mnie odskocznią od codziennego życia. Dzięki niej mogę do kogoś zajrzeć, podzielić się pasją i doświadczeniami.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Blogi, które nominuję:
http://adgam.blogspot.com/
http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/
 http://www.nellyyx.blogspot.com
http://xdo-what-you-lovex.blogspot.com/
http://bez-kropki.blogspot.com/

Pytania dla Was:

1. Dlaczego ludzie marzą?
2. Czy każdy człowiek zasługuje na szacunek?
3. Co liczy się w Twoim życiu?
4. Czy człowiek samotny może być szczęśliwy?
5. Warto czytać książki?
6. Masz miejsce na ziemi do którego uciekasz kiedy jest Ci źle?
7. Agresja jest dowodem siły czy słabości?
8. Każdą winę można odkupić?
9. Czym jest dla Ciebie przyjaźń?
10. Co skłoniło Cię do założenia bloga?

7 komentarzy:

  1. Świetne odpowiedzi. Mam podobne wartości w życiu. Gratuluję, nominacji aż od tylu osób!
    Pozdrawiam
    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo można się o tobie dowiedzieć przez te nominacji
    No i na moja postaram się odpowiedzieć
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, dużo nominacji brawo! :)

    Dziękuje za komentarz, jeśli masz ochotę zapraszam ponownie :)
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mogłabym opisać podobnie moje życie czyli szalone, zwariowane i skomplikowane :) Bardzo ciekawe informacje, niezłe pomysły na pytania ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię tego typu wpisy, przynajmniej mogę czegoś więcej dowiedzieć się od autorce danego bloga :):)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wow tak dużo informacji na raz :D lubię te wpisy hah

    zapraszam :)
    olkoz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie wpisy :D

    http://pisanezpasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥