Strony

Translate

środa, 20 stycznia 2016

Reaktywacja...

Cześć!
Przyznam szczerze, że bardzo długo mnie tutaj nie było. Pomyślałam sobie, że wypadałoby napisać choć takiego krótkiego posta. Ogólnie bardzo upadłam w pisaniu przez te 6-miesięcy mojej nieobecności, ale postanowiłam spróbować jakoś reaktywować bloga.
     W sierpniu ubiegłego roku chciałam raz na zawsze odejść, dać sobie spokój z blogowaniem, mieć wszystko gdzieś, gdyż nie miałam już sił i pomysły również mi się wyczerpały, ale kiedy tutaj w wolnej chwili wchodziłam to widziałam, że jednak jesteście... Żal mi tego wszystkiego zostawiać.
Na ten czas mogę wam tylko powiedzieć, że posty postaram się dodawać przynajmniej raz w tygodniu mimo mojego napiętego grafiku. 
Być może na blogu prócz postów tematycznych znajdą się również opowiadania :) Kto wie...
Także trzymajcie kciuki i do następnego wpisu!

8 komentarzy:

  1. dobrze że wróciłas !
    pozdrawiam
    xoxo

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze że nie zrezygnowałaś,poczytałam trochę twojego bloga i szkoda by było gdybyś przestała pisać :)
    http://slendujula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Naprawdę dają motywację do działania :)

      Usuń
  3. Powodzenia w dalszym blogowaniu! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia!
    Trzymam kciuki! :D
    http://poradnikwielmoznej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy i przyjemny post!:)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie!:)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥