Strony

Translate

czwartek, 9 czerwca 2016

Liebster Blog Award #2

Cześć!
Jakiś czas temu zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez pięć dziewczyn  z  tych blogów: nikasstylefanofbooks7 ,dziewczynaipasjamaggie-fashion-style oraz zumennople .
Dzisiaj będziecie mogli przeczytać odpowiedzi na poszczególne pytania.
Od razu uprzedzam, że nikogo nie nominuję.
 Zapewne nie wszyscy jeszcze wiedzą co to jest LBA, dlatego krótko to wyjaśnię.
Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Nie przedłużając zapraszam do czytania. 


2. Książka godna polecenia? Ulubiony autor / autorka książki?
- Zdecydowanie polecam "Byłam tu", a autorką jest Gayle Forman 
  Tę pisarkę mogę zaliczyć do moich ulubionych.
3. Na czyj koncert chciałabyś pójść?
- Z chęcią wybrałabym się ponownie na koncert "Dżemu".
4.Justin Bieber czy One Direction ( haha sorki musiałam)
- Nie przepadam za Justinem, ani za One Direction, dlatego żadnych nie wybieram.
5. Najładniejsze miejsce na ziemi? (Twoim zdaniem)
-MIAMI
6. Jakie masz pasje?
Pasjonuję się wieloma rzeczami, ale w szczególności blogowaniem 
7. Jeśli chodzi o sport, co lubisz najbardziej?
- Siatkówka
8.  Jaka jest twoja pierwsza przeczytana książka, którą pamiętasz?
- Kopciuszek
9.  W jakim wieku zaczęłaś czytać pierwsze książki młodzieżowe (o miłości, przemocy itp.)
- Po książki młodzieżowe sięgnęłam w wieku 14-lat.
  10. Co myślisz o komentarzach typu ,,obs za obs’’ ?
 Przystajesz na to czy po porostu je omijasz?
- Moim zdaniem komentarze tego typu są troszkę żałosne, ponieważ sama wolę mieć prawdziwych czytelników niż puste cyferki w pasku bocznym. Zazwyczaj omijam takie wpisy, aczkolwiek czasami zaczynam obserwować daną osobę jeżeli blog mnie zainteresuje i nie oczekuję wtedy na rewanż.
    11. Najgorsza książka jaką przeczytałaś w życiu?
- Raczej nie ma takiej książki, ponieważ każda coś wniosła do mojego życia.
    12. Skąd wziął się twój pseudonim?
- Mój pseudonim wymyśliłam na poczekaniu. Włączyłam stronkę z angielskimi imionami, tam też znalazłam imię Doris, a potem dodałam końcówkę San. 
I takim oto właśnie sposobem powstała moja nazwa. 
   13. Ile stron miała najdłuższa przeczytana przez ciebie książka?
- 620
     14. Gdyby zaproponowano ci współpracę, jednak miałabyś tylko kilka dni na przeczytanie bardzo grubej książki zgodziłabyś się?
- Ciekawe pytanie. Jeżeli książka wzbudziłaby moje zainteresowanie z pewnością bym się zgodziła.
   15. Miałaś przypadek, że ekranizacja była lepsza od książki?
- Miałam raz taki przypadek, aczkolwiek nie pamiętam już tytułu.
 Jednak zdecydowanie jestem zdania, że książki są duże lepsze od filmów,
gdyż rozwijają naszą wyobraźnię.
   16. Książka, którą czytałaś już kilka razy?
- "Zostań jeśli kochasz"
17. Wolisz książki papierowe czy e-booki? Dlaczego?
- Wolę książki papierowe, ponieważ e-booki zwykle mi nie odpowiadają.
18. Jak długo prowadzisz bloga?
- Bloga prowadzę od 1.10.2013r.
19. Co najbardziej lubisz robić w wolnym czasie? Co robisz aby zwalczyć stres?
- W wolnym czasie lubię posłuchać sobie muzyki. Tym sposobem można powiedzieć, że zwalczam stres.
20. Jaki kolor najbardziej Ci się podoba?
- Czarny
21. Ile czasu zajmuje Ci napisanie posta i pomysł na niego?
- To zależy od weny. Czasami posta potrafię napisać w 2h, a nieraz zajmuje mi to cały dzień.
 Pomysły zazwyczaj przychodzą niespodziewanie.
22. Wierzysz w siebie?
- Staram się wierzyć w możliwości jakie posiadam, aczkolwiek czasami jest z tym ciężko. 
Jednak mimo wszystko dążę do wyznaczonych celów. 
23. Jak często się uśmiechasz?
- Uśmiecham się codziennie.
24. Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?
- Zdecydowanie rodzina i przyjaciele.
25. Czym jest dla Ciebie blogosfera? 
- Blogosfera jest dla mnie odskocznią od codziennego życia. Dzięki niej mogę do kogoś zajrzeć, podzielić się pasją i doświadczeniami.
27. Jakie jest Twoje największe marzenie?
- Nie mogę zdradzić, bo się nie spełni.
28. Co czujesz, gdy piszesz post na blogu?
- Gdy piszę posta to zawsze czuję satysfakcję.
29. Czy jesteś zadowolona z blogowania?
- Jak najbardziej. Dzięki blogowaniu poznałam wiele ciekawych osób, które serdecznie pozdrawiam!
30. Czy w przyszłości będziesz jeszcze prowadzić bloga?
- Nie jestem w stanie przewidzieć przyszłości, ale na obecną chwilę nie mam zamiaru opuszczać blogosfery.
31. Czy współpracujesz z jakąś firmą? Jeśli tak,to: czy jesteś zadowolona?
- Współpracowałam z drukarnią Booklet i byłam zadowolona.
32. Co poczułaś, gdy dowiedziałaś się o nominacji?
- Byłam naprawdę mile zaskoczona. 
33. Najbardziej szalona rzecz w moim życiu to..?
- Zdecydowanie przejażdżka na iSpeed!
34.  Jakie cukierki lubisz najbardziej?
- Nie mam ulubionych, ponieważ za wszystkimi przepadam.
35. Czego boisz się najbardziej?
- Burzy xd
36. Jaki masz stosunek do w-f? Lubisz czy może uważasz go za niepotrzebny
 (jako przedmiot, nie sport)?
- Lubię w-f z tego względu, że jest to najlżejszy przedmiot w szkole.
37. Do jakiego kraju w Europie chciałabyś wyjechać?
- Paryż
38. Co myślisz o mandze i anime?
- Nie przepadam za tymi gatunkami, ale ogólnie nic do nich nie mam.
39. Jesteś tolerancyjna?
- Staram się być osobą tolerancyjną, lecz nie akceptuję niektórych zachowań ludzi.
40. Twój najstraszniejszy koszmar?
- Nie pamiętam, abym posiadała jakiś straszny koszmar.
41. Co myślisz o śmierci?
- Śmierć jest rzeczą naturalną i nieuniknioną, dlatego warto cieszyć się każdym dniem.
42. Czy kiedyś wydawało Ci się, że umierasz?
- Tak, ale nie będę się tutaj o tym rozpisywała, ponieważ to raczej prywatna sprawa.
43. Czy biłaś się z kimś na poważnie?
- Nie, ponieważ sądzę, że przemoc żadnych spraw nie rozwiązuje.
44. Czy jadłaś mięsnego jeża (XDDD)?
- Haha przyznam szczerze, że to pytanie mnie trochę rozbawiło. 
Jeszcze nie miałam okazji próbować tej potrawy xd

76 komentarzy:

  1. świetny post <3
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że w końcu zrobiłaś lba ;)
    Pozdrawiam typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry pomysł aby połączyć kilka w jedno :)
    Plus za mięsnego jeża :D
    Pozdrawiam
    http://blooogsaymyname.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post, już dawno nie widziałam LBA.
    Mięsny jeż ♥ ;)
    ______________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega odpowiedzi :D ciekawie to zrobiłaś zazwyczaj na blogach widać tylko sam tekst a tutaj obrazki naprawdę zachęcają do przeczytania całego postu :) pozdrawiam cie cieplutko :*

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ogólnie nie przepadam za wfem mimo że jest jednym z luzniejszych przedmiotów i lubię najbardziej siatke bo tylko w to w miarę umiem grać :D

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo już 3 lata prowadzisz bloga, sporo czasu :)
    Również byłam na koncercie Dżemu, było świetnie.
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje nominacji :) Też uwielbiam siatkówkę :)

    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe odpowiedzi ;D
    Gdyby mi kazano wybierać między Justinem a One D., wybrałabym tego pierwszego, chociaż nie należy do moich ulubionych wykonawców.
    Powaliło mnie pytanie o mięsnego jeża :D
    Pozdrawiam, kochana, i gratuluję nominacji ;*

    blogtylkodlamnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysłowe pytania .
    Super odpowiedzi.
    Gratuluje nominacji .
    Zapraszam: https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę sporo pytań, ale bardzo fajnych
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  12. książka zostań jeśli kochasz po prostu mega ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę ciekawy post, świetnie zrobiony :*
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super to zrobiłaś, mięsny jeż wymiata :D

    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  15. Też moją pierwszą przeczytaną samodzielnie książką były dzieci z Berberyn! :) Świetna książka.
    http://www.aleksandramakota.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba kiedyś i ja muszę zrobić to lba, wydaje się być fajną sprawą, a do tego można się dużo dowiedzieć o blogerce czy blogerze :))
    w wolnej chwili zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. LBA to naprawdę super sparwa :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie, że można się o Tobie czegoś dowiedzieć! Mega podobają mi się piosenki, których słuchasz. :) Muszę przeczytać tę książkę, o "Byłam tu" słyszałam już wiele pozytywnych opinii, więc w końcu muszę się za nią zabrać. ;)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny post;)
    Szacun dla Ciebie za tą ksiazke hehe

    Pozdrawiam
    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super post! :) Podoba mi się ! :) Obserwujemy? :*
    zapraszam na:
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. A wczoraj akurat miałam fazę na Dżem :D. Uwielbiam blues, zwłaszcza ich haha :).

    https://ania-ania3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja tak samo jak ty lubię siatkówkę :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. wow ile pytań, ale nic dziwnego jak dostałaś tyle nominacji :)
    fajnie że wśród odpowiedzi są też obrazki lepiej się czyta
    gdy są zdjęcia ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Do MIAMI chciałabym się kiedyś wybrać :)

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/06/porcja-nowosci-ze-sklepow-internetowych.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Książka "zostań jeśli kochasz" to książką, którą chciałabym przeczytać:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję nominacji! Ja też już kilka razy robiłam LBA :)
    Pozdrawiam,
    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzieci z Bullerbyn to też taka moja książka dzieciństwa, bardzo długo prowadzisz bloga, tylko pogratulować :) Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzieci z Bullerbyn, ahh wspomnienia mam z nią świetne ;)
    a ta Wieża Eiffla - też marzę żeby tam pojechać!
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. też moją pierwszą książką była " dzieci z bullerbyn " :D świetnie tu :)
    trzy-piksele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Super post :)
    Zapraszam http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję aż tylu nominacji :) Spodobała mi się książka "Byłam tu" i chętnie po nią sięgnę :) Ja też uważam że komentarze typu "obs za obs" są trochę żałosne.
    Anonimoowa - Klik

    OdpowiedzUsuń
  32. fajnie , że załączyłaś do niektórych odpowiedzi zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Słuchałam piosenki Marty i nawet nawet ;) Choć serca nie porwała podoba mi się.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajnie odpowiedziałaś na pytania ;)
    Zapraszam do siebie : http://strawberry966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Byłam na koncercie Dżemu, ale jakoś nie bardzo mi przypadł do gustu. Szczerze, nie wiem, czy to wina tego, że było ciasno w lokalu, czy po prostu wolę wersję z Ryśkiem.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję nominacji. :) Ja również wolę papierowe książki.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. 4:) ja tez, a na koncert Dżemu też bym sie z chęcią wybrała <3

    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ciekawe odpowiedzi. Szczególnie rozbawiło mnie pytanie o mięsnego jeża;)
    http://pelnapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. "Zostań jeśli kochasz " piękna książka <3
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. To jest z nie licznych wpisów z nominacji LBA, który mega mi się spodobał. Nie wiem czemu, ale uważam, że ma w sobie coś, co w innych wpisach brakowało.
    Pozdrawiam :*
    http://photo-claudine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja też uwielbiam słuchać muzyki :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawe odpowiedzi! Moim hobby też jest blogowanie ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajne odpowiedzi, też kiedyś brałam w tym udział :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajne odpowiedzi :)
    niewazne-kim-jestes-ok.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. fajny post, też chciałabym jeszcze raz polecieć do Francji :)
    Zapraszam na swojego bloga:
    http://suburbangirlblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajne wyczerpujące odpowiedzi :)
    Na niektóre pytania odpowiedziałabym podobnie. Też kocham siatkówkę i boję się burzy! :)

    Pozdrawiam:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję aż tylu nominacji :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  48. Co za zbieg okoliczności! W moich Ulubieńcach właśnie pojawiły się te dwie piosenki Marty Bijan ;)
    Zostań jeśli kochasz <3
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Dziękuje za odpowiedzi!
    Bardzo podobają mi się twoje opowiadania i ucieszyłabym się gdybyś mogła zajrzeć do mojej 'ksiazki' ktorą piszę. Strona dopiero się rozkręca więc każdy komentarz jest dla mnie cenny :) Zapraszam tutaj ->https://swietlisci.blogspot.com
    *To wcale nie była reklama :D*
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajne wypowiedzi, też kiedyś brałam w tym udział
    http://dyed-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Suuuper! Fajnie się czyta :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo ciekawe i kreatywne pytania :) Fajnie to zrobiłaś, że połączyłaś wszystko w jedno :) Super pomysł

    Pozdrawiam Niezdara

    http://to-ja-niezdara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Absolutely wonderful!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  54. fajnie wyszło ;) całkiem ciekawe pytania.

    https://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Chętnie przeczytam książkę "byłam tu", skoro to Twoja ulubiona ;)
    A jesli chodzi o "zostań jeśli kochasz" to niestet oglądałam tylko film,a le jak spotkam ją w bibliotece to chętnie po nią sięgnę ;)
    Też wolę papierowe książki :)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥

    OdpowiedzUsuń
  56. strasznie fajny sposób odpowiedzi na LBA, jeden z ciekawszych jakie widziałam w blogosferze. ;) szczególnie odpowiedź na pytanie 4 mi się podobała, bo uważam tak samo. i powoli też zaczyna mnie ciągnąć do Paryża, tylko jeszcze muszę przekonać chłopaka, żeby mnie tam zabrał. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Siatkówka! Ile bym dała żeby wrócić do turniejów, uwielbiam :) !
    SENSIBLEES

    OdpowiedzUsuń
  58. Ciekawe odpowiedzi, uwielbiam grać w siatkówke :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetne odpowiedzi na pytania! Czarny najlepszy :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Siatkówka najlepsza! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo fajne odpowiedzi :D Muszę w końcu przeczytać to "Zostań jeśli kochasz" ;3 A w siatkówkę nigdy nie bylam dobra i jakoś się nie mogę do tego sportu przekonać xD
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo ciekawe pytania i odpowiedzi! :) Gratuluję nominacji.
    Również zdecydowanie bardziej lubię książki papierowe od e-booków.
    Miami jest pięknym miastem.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetny post, bardzo ciekawy. Zazwyczaj nie chce mi się czytać całego posta, a ten bardzo mnie zaciekawił. Ja też już kilka razy przeczytałam Zostań jeśli kochasz i wszystkim polecam. Bardzo dużo pytań, ale mega odpowiedzi :)

    modpim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Fajny post, gratuluję nominacji :)

    ilka-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Gratuluję nominacji! Muszę kupić sobie tą książkę ''Byłam tu''. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja też uwielbiam Gylie! Jak na razie przeczytałam jej 2 książki, ale już planuję zakup m=nowych :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo ciekawie odpowiedziałaś na te pytania! Miło było się czegoś więcej o Tobie dowiedzieć. A przez to, że dodałaś tyle zdjęć to post był przyjemniejszy w odbiorze ;)
    Teraz słucham drugiej piosenki, którą wstawiłaś. Podoba mi się :D


    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  68. Na kilkanaście pytań udzieliłabym podobnych odpowiedzi, może nawet takich samych! :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥