Strony

Translate

czwartek, 4 sierpnia 2016

Konkurs

Wraz z dziewczynami Kingą, Olą i Niką postanowiłyśmy zorganizować wspólny konkurs! 
Waszym zadaniem będzie narysowanie swojego wyobrażenia wakacji.
Tym sposobem chcę Wam bardzo podziękować za tysiąc obserwacji, a tym samym świętujemy dziesięć tysięcy wyświetleń na blogu Kingi!
Prace prosimy umieścić na kartkach (technika dowolna)

Warunki udziału w konkursie:
- bycie publicznym obserwatorem blogów i polubienie fanpage'u: Pretty Girls i grlfashion
- podpisanie swojej pracy imieniem oraz nazwiskiem, bądź samą nazwą bloga (jeżeli posiadasz)
- prace prosimy wysyłać na e-mail: konkursy.blogowe@wp.pl  
1 miejsce: Nagłówek wykonany przez Natalię oraz dwie prace od Kingi na A4. 
(rysunek bądź portret)
2 miejsce: Portret lub rysunek od Oli na A4.
3 miejsce: Rysunek od Niki.

Zostaną również wyróżnione trzy prace, które otrzymają dwie wlepki z logiem bloga, dwie bransoletki+ niespodziankę.
Konkurs trwa do 04.09.2016r.
***
Dwie wlepki + niespodziankę za skomentowanie poprzedniego posta otrzymuje Dominika z bloga
princessdooomiii . W celu odebrania nagrody skontaktuj się ze mną poprzez fanpage. 

39 komentarzy:

  1. No cóż talentu plastycznego to ja zdecydowanie nie mam więc udziału nie wezmę :D ale życzę wszystkim powodzenia :)

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanowię się jeszcze nad konkursem może wezmę udział
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego ja nie umiem rysować?! :D Chcę portret!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno jeśli tylko znajdę czas, wykonam pracę :)

    Pozdrawiam serdecznie, |MÓJ BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna inicjatywa z tym konkursem ;) Warto zachęcać innych do udziału ;)
    Blog Nazywamsięmilena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeej gdybym tylko miała czas coś namalować..w sumie bede się starała ogarnąć czas i odświeżyć pamięć jak to się rysowało za starych dobrych czasów ! :D


    https://allegiant997.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ohhh nie, ja nie umiem rysować więc wyklucza mnie ta moja niezdolność :<
    Gratulacje dla Kingi za liczbę wyświetleń :)
    pozdrawiam :*
    aladejewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. W najbliższym czasie zamierzam wziąć udział w dwóch konkursach plastycznych, ale jeśli starczy mi czasu, wykonam też pracę na Wasz :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie mam szczęścia do konkursów ;/

    claudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. great!

    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym wziąć udział, ale trochę nie mam czasu. Do tego moje rysunki to...narazie nie jest to co chciałabym uzyskać XDD

    zajrzyjcie proszę do mnie! Zaczynam ;)
    krokpokrokugradiam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę powodzenia :)
    Fajny konkurs :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Narysowałabym, ale myślę, że mam zbyt mało talentu plastycznego. Powodzenia wszystkim.

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  14. Konkurs naprawdę fajny dla osób, które uwielbiają malować :) Powodzenia wszystkim
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety udziału w konkursie nie mogę wziąć, ponieważ brak mi talentu i chęci. Jednak życzę wszystkim powodzenia!
    poza--granicami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach gdyby to było za jakieś pare msc :D Średnio rysuję, ale od września idę na kurs ^^ Ale ogólnie fajny pomysł ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj, gdybym miała trochę więcej czasu (lub z dwa dni urlopu) to pewnie bym coś zrobiła na ten konkurs, aczkolwiek póki co na żadne wolne się nie zanosi, niestety :) Aczkolwiek wszystkim życzę powodzenia :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. fantastyczny konkurs :) bardzo kreatywny i pobudza do pracy tak trzymać! życzę wszystkim powodzenia, na pewno wszystkie prace będą świetne. pokarzesz je po zakończeniu konkursu? :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety nie biorę udziału w konkursie, ale życzę wszystkim powodzenia! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić do mojego kunkursu w którym do wygrania jest pomadka i konturówka Kylie Jenner!:) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny pomysł! :D Konkurs pobudza kreatywność :)
    Ojej, bardzo fajnie, że wygrałam, jednak niestety nie mam facebooka, więc jak w inny sposób mogłabym się skontaktować? Bo nigdzie nie mogę znaleźć meila :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Udziału nie wezmę :) Jednak życzę powodzenia wszystkim i bardzo fajny pomysł na konkurs :)

    Zapraszam :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Życzę wszystkim powodzenia!:) Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny konkurs więc życzę powodzenia wszystkim :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  26. Może i wzięłabym udział, ale nie mam Facebooka.
    Pozdrawiam,
    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polubienie stron to tylko dodatek ;)
      Pozdrawiam i życzę miłego dnia ♥

      Usuń
    2. To świetnie! W takim razie chyba wezmę udział ;)

      Usuń
  27. Fajna akcja, ale niestety u mnie to brak talentu totalny!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. O kurczaczki, gratuluję Ci aż tylu obserwatorów! Fajnie, że organizujecie takie rzeczy, życzę powodzenia wszystkim i jak najwięcej zgłoszeń. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję talentu i tylu obserwatorów, wymyśliłyście super konkurs, gdybym umiała rysować na pewno bym coś wymyśliła :) Jednak trzymam kciuki za uczestników!

    Fashion blogging by Lissey

    OdpowiedzUsuń
  30. Udanego wieczorku, moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie umiem rysować XD.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny pomysł, fajnie, że angażujecie się w takie rzeczy ;).
    Zapraszam na rozdział VI na moim blogu:
    http://spokojnie-to-tylko-ja.blogspot.com/2016/08/rozdzia-vi.html
    Nie wiem, czy to czytasz, ale pamiętam, że kiedyś się tam pojawiłaś. Byłoby mi bardzo miło, gdybyś wpadła ;).
    Xoxo ;*
    Annabell di Angelo

    OdpowiedzUsuń
  33. Powodzenia wszystkim ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. ooo, bardzo ciekawy konkurs ;3 moze uda mi sie wykonac jakas prace plastyczna :D

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny pomysł na konkurs :). Nie umiem ładnie rysować, ale może spróbuję :D
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapowiada się ciekawie! Może wezmę udział? Zapraszam do mnie i pozdrawiam :D http://lifeandeverythingbyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥