Strony

Translate

czwartek, 18 sierpnia 2016

Podsumowanie Lata

Zapraszam na podsumowanie moich wakacji 
Wakacje minęły dosłownie jak z bicza strzelił. Zostało nam zaledwie trzynaście dni, więc trzeba je dobrze wykorzystać. Ten czas spędzałam dosyć aktywnie, a także rozwijałam swoje pasje, gdyż w roku szkolnym zbytnio nie będzie na to czasu. W pierwszym miesiącu razem z koleżankami odwiedziłam Kraków. Pochodziłyśmy po rynku, a potem wzdłuż Wisły. Jako, że jestem tzw. "psiarą" koniecznie musiałam zobaczyć pomnik psa Dżoka. Jak głosi legenda było to stworzenie najwierniejsze z wiernych. Zwykły, bezdomny pies podbił serca wielu ludzi, gdyż nie ruszał się z miejsca wypadku i czekał każdego dnia na swego pana. Ludzie próbowali go złapać, jednakże nie dał im tej satysfakcji, aczkolwiek nie pogardzał od nich pożywieniem. Przez rok koczował na środku ronda Grunwaldzkiego i tym samym pokazywał swoją miłość do człowieka. Po pewnym czasie z grona dokarmiających go osób sam zdecydował komu może zaufać. Wybrał emerytowaną nauczycielkę zwaną Marią Millerową. Kiedy kobieta zmarła zwyczajnie uciekł.
Zginął pod kołami pociągu. Stał się bohaterem filmu dokumentalnego oraz książek. W mediach było o nim głośno. Posąg można znaleźć na bulwarach i jako ciekawostkę dodam, że był to pierwszy postawiony pomnik psa w Polsce. Przez całą wycieczkę kierowałyśmy się mapą google, gdyż nie znałyśmy do końca okolic tego miasta. Niezawodna aplikacja jak zawsze chciała wyprowadzić nas w pole, aczkolwiek jakoś sobie poradziłyśmy. Po drodze zawitałyśmy również do ZOO. Przemierzałyśmy pieszo ponad dwadzieścia kilometrów, jednakże było warto. Z powrotem wróciłyśmy już autobusem. W sierpniu pojechałam do Szczawnicy, a po drodze zahaczyłam o Wadowice.
Będąc w górach wyjechałam kolejką na Palenicę i spłynęłam Dunajcem mającym szesnaście metrów głębokości w niektórych miejscach. Pogoda na szczęście się udała, lecz w czasie rejsu niespodziewanie zaczęło padać, także kąpiel mieliśmy za darmo. Atmosfera na kładce jednak była wesoła, gdyż góral zabawiał nas swoimi kawałami. Pewna osoba dostała od niego zagadkę.
 Zapytał ile zębów powinna mieć teściowa. Zapewne w tej chwili podajecie sobie w głowie jakieś liczby. Otóż cztery. Dlaczego? Oto odpowiedź. Jeden żeby ją bolał, drugi do otwierania piwa i dwa złote. Tego ostatniego zbytnio nie rozumiem, jednakże wszyscy się śmiali. Dla żartów zapytałam co robią, gdy ktoś wypadnie za burtę. Wtedy usłyszałam, że dobijają patykiem i rzucają wieniec, więc byłoby po mnie. Poniżej możecie obejrzeć filmik jaki udało mi się skleić. Chciałam również przypomnieć o trwającym konkursie. Zadaniem jest narysowanie swojego wyobrażenia wakacji.
Czytając wasze komentarze pod oryginalnym postem na ten temat dosłownie załamywałam ręce.
Większość z was pisała, że nie posiadacie talentu do rysowania, a przecież każdy potrafi coś nabazgrać. Wystarczą tylko chęci i wiara w swoje możliwości!
Pamiętajcie, że kto nie próbuje ten nic nie zyskuje.
A wy jak spędziliście te wolne dni? Byliście gdzieś?
Wylosuję sześć osób, które otrzymają małe pamiątki z miejsc w których byłam, wlepki + niespodziankę. Warunkiem jest obserwowanie bloga.
 Wlepki + niespodziankę za skomentowanie poprzedniego posta otrzymują dziewczyny z bloga
twinslife . W celu odebrania nagrody skontaktujcie się ze mną poprzez fanpage. 

35 komentarzy:

  1. Ja w te wakacje również skupiłam się na rozwijaniu pasji, trochę odwiedziłam rodzinę, przyjaciół. Teraz w tym ostatnim czasie muszę zająć się przygotowaniem do zajęć we wrześniu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Krków to naprawdę świetne miasto :)
    Słyszałam legendę o tym psie, ale nie miałam okazji zobaczyć tego pomnika :(
    Również w te wakacje starałam się rozwijać moje pasje ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kraków - moje okolice ... a Wadowice też piękne. ;)
    Nie no nie przesadzajmy lato jeszcze trwa a i wrzesień czy nawet październik potrafi przynieść fajną pogodę także spokojnie. :)
    Nigdy nie słyszałam o tym psie. Niesamowita historia i kolejny dowód na to, że pies to najwierniejszy przyjaciel człowieka.

    Nacieszmy się jeszcze tymi wolnymi dniami, bo za dwa tygodnie będziemy już w szkole. :(
    Pozdrawiam :*

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Eiii! Ciiii! Jeszcze prawie dwa tygodnie! Ale rzeczywiście, wakacje minęły i nawet nie wiadomo kiedy. Ughhh a znowu za 2 tyg. szkołaaaa :/

    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przzynam, że nie słyszałam o tym psie... Kochany ♥ Muszę odwiedzić ten pomnik. Te wakacje mijają chyba najszybciej ze wszystkich :D Niestety wkrótce trzeba wrócić do obowiązków i utraty tak dużej ilości wolnego czasu. Też byłam na spływie Dunajcem i trafił nam się niezwykle miły i zabawny flisak :) Wspominam to wydarzenie bardzo dobrze. Tym bardziej, że mamy pamiątkowe zdjęcie. Ja jedynie gdzie byłam to w Warszawie ;_;
    Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety, nic nie trwa wiecznie i te wakacje również :( Ale naprawdę bardzo szybko zleciały. Ja w te wakacje starałam się rozwijać swoje pasje i realizować na plany, na które nie miałam czasu w roku szkolnym ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę że wakacje aktywnie spędzałaś :) ja też całkiem sporo robiłam właściwie to nie wiem jak kreatywnie skomentować więc po prostu życzę Ci udanych reszty wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nadal nie dochodzi do mnie to, że za 2 tygodnie będę już siedziała w szkolnej ławce... Widzę, że miałas super wakacje, widać, że wykorzystałas je na maksa ;) A filmik wymiata! :) Musiałas się nieźle nad nim napracować.
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w te wakacje kompletnie nic nie robiłam, przynajmniej ty miałaś świetne wakacje :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dlaczego każdy ciągle mi przypomina że zostało tak mało wakacji?? haha
    Ja w wolne dni nie robiłam kompletnie nic. Niestety albo brakowało mi chęci albo pogody dobrej

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- KLIK
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ech tak mało zostało wakacji a ja nic w sumie pożytecznego jeszcze nie zrobiłam :c

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko co dobre szybko się kończy :( I tak jest w przypadku naszych wakacji :( swietny filmik !
    zapraszam do mnie
    zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię te piosenki :)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham Kraków! Ostatnio odwiedziłam to miasto podczas ŚDM i było jeszcze piękniejsze niż je zapamiętałam.
    Również płynęłam Dunajcem i muszę przyznać, że górale płynący kładkami są prześwietni i właśnie przezabawni! Chętnie wybrałabym się jeszcze raz na takowy rejs. Szkoda tylko, że pogoda się nie udała.

    Buziaki!
    B-saandra.blogspot.com [klik!]

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Kraków, miałam właśnie wczoraj tam jechać, ale plany się niestety zmieniły :/ Gratuluję dziewczynom wygranej!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Odwiedziłaś piękne miejsca! Byłam w Krakowie - jedne z najpiękniejszych polskich miast :) Ostatnio szaleję za tą piosenką Sylwii Grzeszczak :)

    Zapraszam do mnie na nowy post: https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja w te wakacje dużo pracuję i trenuję, niezbyt mam czas na rozwijanie się. Jedynie robię tyle, że nadrabiam książkowe zaległości, czytam gazety, a także oglądam 'Seks w wielkim mieście'. Swoje wakacje nad morzem zakończyłam miesiąc temu i ubolewam.
    >FOXYDIET

    OdpowiedzUsuń
  19. W te wakacje głównie spędzałam czas ze znajomymi ponieważ w roku szkolnym nie mamy dla siebie zbyt dużo czasu gdyż chodzimy do różnych szkół ;/ szkoda że to już prawie koniec wakacji;/ pozdrawiam http://velas-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja w te wakacje byłam na koloniach, nad morzem oraz jeziorem. Przez resztę wakacji ciągle byli u mnie goście, także się nie nudzilam :) pozdrawiaam i zapraszam:
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie słyszałam o tym psie. Z chęcią zobaczyłabym jego pomnik :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. W te wakacje sporo podróżowałam co bardzo mnie cieszy. Spotykałam się z przyjaciółmi. Dużo czasu spędzałam z kuzynką.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Aaaaaaaa proszę! Nie piszmy o końcu wakacji, bo od razu serce mi się załamuje, gdy pomyślę, że już za niedługo musimy wracać do szkoły. :/ Chciałabym kiedyś spłynąć Dunajcem. :) Gratuluję dziewczynom, które wygrały! ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję zwyciężczyniom :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Oh, gdybym tylko była chociaż raz w domu w te wakacje, to mogłabym cię po oprowadzać, po tym Grodzi Kraka :D
    Wakacje miło mi minęły, jestem zadowolona, ale to jeszcze nie koniec. Wybieram się na Festiwal Pierogów w Tarnowcu :D będzie ktoś :P

    Susette
    CHOCOLADZIX - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Zazdroszczę ci, ja w te wakacje większość czasu spędziłam w domu...
    Kochana jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście TUTAJ, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie nowy post, zapraszam ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Widzę, że ciekawie spędziłaś czas :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja dużo rzeczy zrobiłam w te wakacje min. zaczęłam rysować, przebiłam kilka kolczyków, przefarbowałam włosy ;p
    Dodaję bloga do obserwowanych i liczę na rewanż ♥

    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawie spędziłaś czas, pozazdrościć :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ciekawie spędzone wakacje ! :D Ja poświęciłam się w większości rozwijaniu zainteresowań :D




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 

     
      


        

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszyscy teraz piszą o końcu wakacji, to jeszcze nie koniec. Jeszcze całe 6 dni, cieszmy się tym co zostało! :D
    Zapraszam(KLIK) rewanż za każdą obs ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super spędziłaś wakacje :)


    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. ja się wybieram do Krakowa w przyszłym miesiacu ;)
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥