Strony

Translate

czwartek, 15 września 2016

Liebster Blog Award #3

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na pytania. Z góry uprzedzam, że nikogo nie nominuję. Za nominacje dziękuję lifeandeverythingbyme,yashleyhekatemonster
1. Jak długo zajmujesz się blogowaniem?
- Blogowaniem zajmuję się od 2013r.
2. Lubisz czytać książki?
- Lubię czytać książki, ponieważ dzięki nim przenoszę się do innego świata w którym wszystko można sobie wyobrazić. Dzięki czytaniu poszerzam także swoje horyzonty.
3. Jakiego typu blogi preferujesz?
- Lifestyle
4. Ile dotąd blogów prowadziłaś?
- Dotąd prowadziłam tylko jednego bloga na którym obecnie piszę.
5. Co jeszcze jest Twoim hobby?
- Śpiewanie. 
6. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
- Czarny
7. Z czego jesteś dumna?
- Jestem dumna ze swoich osiągnięć.
8. Jaki jest Twój ulubiony film/ książka?
- Do ulubionych filmów mogę zaliczyć "Pamiętnik", a książka "Byłam tu".
9. Czym jest dla Ciebie przyjaźń i blogosfera?
- Na to pytanie już odpowiadałam także zapraszam tutaj.
10. Lubisz poznawać świat?
- Oczywiście :)
11. Lubisz marcepan?
- Nie
12. Ile razy pękła Ci szybka w telefonie?
- Na szczęście ani razu.
13. Rysujesz w Paincie Tool Sai czy w Photoshopie? A może w dwóch?
 Jeżeli go nie masz: jakiego najczęściej używasz?
- Nie rysuję w programach, gdyż zawsze wychodzą mi różne bohomazy. 
Najczęściej nie używam żadnych.
14. Czytałaś komiksy o Batmanie? Masz?
-Czytałam raz komiksy o Batmanie, lecz szczególnie mnie nie wciągnęły, więc nie posiadam.
 15. Ciekawi Cię film Legion Samobójców?
- Oglądałam ten film, aczkolwiek dużego wrażenia na mnie nie zrobił. 
Jednakże było kilka ciekawych momentów, które z chęcią oglądałam.
16. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
- Zaczęłam prowadzić bloga, ponieważ chciałam mieć swój mały zakątek w internecie.
17. Hejtujesz Sexmmasterke? (sory za takie pytanie xDD)
- Staram się nie hejtować nikogo, ponieważ obrażanie innych nic nie wnosi do mojego życia. Owszem, nie podoba mi się to co robi, ale mimo wszystko trzeba mieć do ludzi szacunek, a niektórzy nie potrafią się tego nauczyć. Uważam, że czyjeś działanie jest jego indywidualną sprawą i mi nic do tego. W moim przypadku jest tak, że szanując kogoś również wymagam tego samego, ale jeżeli ktoś ze mną zadrze to serdecznie gratuluję odwagi i współczuję głupoty. Może mam trochę egoistyczne podejście, ale wolę patrzeć na siebie niż zajmować się życiem innych. 
18. Czy lubisz MIĘSKO?
- Jestem człowiekiem mięsożernym xd A tak na serio, nie przepadam, ale jak muszę to jem.
19. W co lubisz grać najbardziej?
- Obecnie nie gram w gry.
20. Jakie masz plany na wakacje?
- Na kolejne wakacje jeszcze nie posiadam planów.
21. Kim chcesz zostać w przyszłości?
- Pozwolę sobie zacytować pewien cytat " Pewnego dnia spytali mnie kim chce zostać w przyszłości. Odpowiedziałem im, że chcę być szczęśliwi, lecz oni myśleli, że nie zrozumiałem pytania.
22. Czy jest coś, co chciałabyś w sobie zmienić?
- Oczywiście, że znalazłyby się pewne rzeczy, które chciałabym w sobie zmienić, ale wolę zaakceptować siebie taką jaką jestem.
23. Oglądasz jakieś seriale? Jeśli tak to jakie?
- Kiedyś oglądałam telenowele, a teraz nie mam czasu na seriale.
24. Bez czego nie wychodzisz z domu?
- Bez uśmiechu.
25. Z jakich powodów najczęściej się uśmiechasz?
- Najczęściej się uśmiecham, gdy czytam wasze komentarze, a także kiedy przyjaciele mnie czymś rozbawią.
26.  Jest miejsce, do którego bardzo chciałabyś pojechać? Jeśli tak, to jakie? 
- Chorwacja 
27.Do kogo masz największe zaufanie?
- Chrzestnej 
28.  Zrobiłabyś sobie w przyszłości tatuaż? Jeśli tak, to jaki?
- Raczej bym nie zrobiła, ponieważ nie jest mi on do szczęścia potrzebny.
29.  Wybierz trzech blogerów, z którymi wyruszyłabyś w podróż, którą śmiało można by było nazwać przygodą Twojego życia. Dlaczego wybrałaś właśnie tych?
 Wybrałam te dziewczyny, ponieważ mogłabym się od nich jeszcze wiele nauczyć.
30. Uważasz, że lepiej iść za głosem serca i studiować to, co cię interesuje, czy lepiej iść na kierunek, który cię w ogóle nie interesuje, ale zapewnia przyszłość?
- W dzisiejszych czasach ciężko jest nawet po studiach ze znalezieniem pracy, dlatego sądzę, że trzeba czasem ryzykować i wybierać tą drogę, którą uważamy za słuszną.
31. Masz Simsy? A masz dodatki? Jeśli tak to jakie?
- Mam simsy. The Sims 2 i do tego dodatki : cztery pory roku, podróże oraz The sims 3.
32. Masz kredki Progresso? Jeśli tak to ile kolorów?
- Nie posiadam tych kredek.
33. Kojarzysz grę Unravel? Ciekawi Cię?
- Pierwszy raz o niej słyszę. Wydaje się być ciekawa, ale jak wspominałam już nie gram w gry.
34. Lubisz placki?
- Zależy jakie masz na myśli xd Aczkolwiek raczej lubię.
35. Jesteś Potterhead?
- Nie.
36. Umiesz wróżyć z kart?
- Kiedyś próbowałam, jednakże nie wyszło.
37. Masz musical.ly ?
- Nie posiadam xd
38. Robiłaś kiedykolwiek tęczowe tosty? Chcesz je zrobić?
- Nie robiłam nigdy tęczowych tostów, gdyż takie eksperymenty mnie przerażają. Prawdopodobnie mój żołądek tego by nie wytrzymał. Może kiedyś je zrobię, kto wie.
39. Masz MovieStarPlanet? Grasz w to jeszcze?
- Nie posiadałam nigdy na tej stronie konta.
40. Gdzie spędziłaś najlepsze wakacje w życiu?
- Włochy.
41. Lubisz nosić biżuterię?
- Of course xd
42. Czego w sobie nie lubisz?
- Czasami upartości.
43. Za co byś pochwaliła samą siebie?
- Zawsze dążę do wyznaczonych celów.
44. Jaki jest powód, dla którego można lubić szkołę?
- Przyjaciele, zdecydowanie.
45. Wolisz eleganckie ubrania, czy na luzie?
-I na luzie i eleganckie xd
46. Jakie jest najpyszniejsze danie, jakie w życiu jadłaś?
- Makaron z truskawkami xd
47. Masz zwierzątko?
- Posiadam psiaki i inne małe stworzenia.
48. Co mogłabyś powiedzieć o moim blogu?
- Jest ciekawie stworzony. Podoba mi się, że poruszasz na nim różne tematy.
49. Jak często chodzisz do kina?
- Szczerze powiedziawszy to rzadko chodzę do kina. Jeżeli jakiś film mnie zainteresuje to wtedy najczęściej się wybieram.
50. Jeśli masz rodzeństwo, to czy masz z nim dobry kontakt?
- Raczej mam dobry kontakt z rodzeństwem, ale jak to bywa czasami lubimy sobie dokuczać.
51. Jak długo spędzasz czas przed telefonem, komputerem?
- Obecnie rzadko siedzę na komputerze, ponieważ mam dużo obowiązków, ale dwie godziny zazwyczaj poświęcam na to urządzenie. Przed telefonem spędzam znacznie więcej czasu.
52. Co najbardziej cenisz w ludziach?
- Przede wszystkim prawdomówność, szczerość i chęć niesienia pomocy innym.
53. Jakie masz cele do końca 2016 roku?
- Mieć jak najlepsze oceny do zakończenia pierwszego semestru ^^
54. W jakich umiesz mówić językach ?
- Angielski, Niemiecki
55. Byłaś na jakimś koncercie? Jeśli tak to na jakim?
- Byłam na wielu koncertach. Między innymi: Dżem, Strachy na lachy, Saszan.
56. W jaki sposób spędzasz wolny czas?
- Wolny czas staram się zazwyczaj spędzać aktywnie. 
Najczęściej robię nowe posty na bloga, albo śpiewam.
***
" JEŚLI KTÓREGOŚ DNIA KTOŚ ZARZUCI CI, ŻE TWOJA PRACA NIE JEST PROFESJONALNA TO POWIEDZ, ŻE ARKĘ NOEGO ZBUDOWALI AMATORZY, A TYTANICA PROFESJONALIŚCI"
Dwie wlepki + niespodziankę za skomentowanie poprzedniego posta otrzymuje mademoisellepaulline.
W celu odebrania nagrody skontaktuj się ze mną poprzez fanpage.

31 komentarzy:

  1. Oj tez swojego czasu uwielbialam Simsy :)
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/kobieto-zadbaj-o-swoje-paznokcie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że połączyłaś tyle pytań z LBA w jeden post. Tak dużo odpowiedzi, że nie wiadomo do czego się teraz odnieść. Bardzo dużo mamy wspólnego. Podoba mi się pomysł z odpowiedziami w formie obrazków. :)
    Pozdrawiam i obserwuję ;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. ^^ Nie widziałam, że byś mnie wybrała xD
    Twój post jest wprost "amatorski" ;) Jak Arka Noego.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne odpowiedzi :)
    Uwielbiam Simsy :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuu widzę ze masz duzo nominacji :D Więc taki zbiorowy post naprawdę fajny! Super pytanka i życzę powodzenia w dalszych nominacjach :)

    / MÓJ BLOG - zapraszam /

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna forma odpowiedzi, super pytania ;) też bym chciała do Chorwacji. Robiłam tęczowe tosty przy pomocy barwników spożywczych ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Super LBA, dzięki tym zdjęciom jest taki oryginalny, że aż chce się czytać :D

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam Simsy i od czasu do czasu lubię sobie trochę w nie pograć :)
    Gratuluję tylu nominacji :D
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile Ty nominacji dostałaś! Gratuluję Ci każdej z nich. :) Na mnie również Legion Samobójców nie zrobił jakoś wielkiego wrażenia, a czekałam na niego od bardzo dawna! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  10. Nwm kto lubi marcepan tak wgl xD Gratuluję nominacji :*!
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznam się, że po raz pierwszy czytałam tak dobry LBA. Naprawdę, jesteś bardzo rezolutna :D

    Pozdrowionka,
    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo sporo pytań, przyznam że mnie zaskoczyłaś tak dużą ich ilością obrazków.
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę przyznać, że szybko osiągnęłaś sukces jeżeli chodzi o blogowanie ^^ Oo i jeszcze to jest Twój pierwszy blog :D Gratuluję :) Śpiewasz? Może kiedyś nam coś wykonasz? Chętnie bym posłuchała. Jeżeli chodzi o film "Pamiętnik" to mam zamiar go obejrzeć. Z "Byłam tu" jest to samo. Gdy skończę czytać obecną książkę to ją wypożyczę. Super, że potrafisz akceptować własną siebie. To trudne. Chorwacja ♥ Ja też chcę :D Zauważyłam błąd :P Chyba nie ma takiego słowa jak "upartość". Jest upór :) Chociaż może tak też można :D Bardzo fajnie się czytało Twoje odpowiedzi. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe że prowadziłaś dotychczas tylko jednego bloga.
    Ja miałam ich tysiąc, z czego 99% już nie istnieje :D
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super post ;)

    Zapraszam do mnie ;) http://milosczycieszkola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawe pytania i fajnie na nie odpowiedziałaś :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post :)
    Na niektóre odpowiedziałabym tak samo :)

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe odpowiedzi :)
    Super blog! Zapraszam również do nas:
    http://victim-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Hehe, wesoły post :) Dzięki za odpowiedź na nominację. Pozdrawiam http://lifeandeverythingbyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie posty! ;D Świetne odpowiedzi ;D
    Be Beauty (klik) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  22. podobają mi się te odpowiedzi, fajnie, że dodałaś te obrazki super się to przegląda :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zrobiłaś mi ochotę na naleśniki :)


    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  24. Pamiętnik to według mnie najbardziej wzruszający film :) Oglądałam go już kilka razy , przepiękny :) Jeśli możesz kliknij w linki TUTAJ , dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Super te posty w ktorych mozemy kogos lepiej poznac;)
    Pozdrawiam
    https://szanujwspomnienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. O kurka! Gratuluję Ci aż tylu nominacji! Gif do 10 pytania świetny. :D Mam obsesję na punkcie simsów, uwielbiam je. Mam całą masę dodatków, aż chyba zaraz w nie zagram. :D Co tam za nauką. ;p Arleta

    OdpowiedzUsuń
  27. O jej tak się wczytałam, że nie wiedziałam, że tak szybko się post skończył :D Zdjęcia rozbrajają :P




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq  >KLIK<

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluje nominacji i ciekawe odpowiedzi :)

    http://nikoleannj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje, nominacja też jest wyróżnieniem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥