Strony

Translate

czwartek, 6 kwietnia 2017

Kraków - Tauron Arena

Przyznam szczerze, że rzadko uczestniczyłam w jakichkolwiek rekolekcjach. W tym roku postanowiłam wziąć w nich udział. Razem z uczniami pojechaliśmy do Krakowa na Tauron Arenę, ponieważ tam całe to wydarzenie miało miejsce. Z początku byłam pesymistycznie nastawiona, ale muszę przyznać, że nie żałuję iż tam pojechałam. Dokładnie czegoś takiego było mi potrzeba, aby jakoś zregenerować siły, ponieważ jak każdy z nas posiadam czasem gorsze dni.
 To co tam się działo jest zwyczajnie nie do opisania. Trzeba samemu to przeżyć. W budynku znajdowało się około 11-tysięcy osób.  Naprawdę trudno mi opisać atmosferę jaka tam panowała. 
W jednym momencie wszyscy włączyliśmy latarki w telefonie i zaczęliśmy wspólnie na około robić z nich falę. Widok był naprawdę zjawiskowy. Za rok z miłą chęcią pojechałabym ponownie.
Głównym przewodnim hasłem było słowo " Nie potępiam". Całą areną czytaliśmy wspólnie historię o kobiecie, która dopuściła się cudzołóstwa. Kiedy nastąpiła przerwa otrzymaliśmy w poczęstunku bułkę z jabłkiem. Na koniec rozdawano pamiątkowe bransoletki oraz małe książeczki.
 Był ktoś z Was na tym wydarzeniu? Podobało wam się? Jakie są wasze wrażenia?
Jak pewnie zauważyliście nasz blog posiada nowy nagłówek, który wykonała dla mnie moja kochana znajoma Natalka. Podoba wam się?
***
Wlepki + niespodziankę za skomentowanie poprzedniego posta otrzymuje Patrycja z bloga lawendowy-motyl. W celu odebrania nagrody skontaktuj się ze mną poprzez fanpage!

27 komentarzy:

  1. Ja nie przepadałam za udziałem w rekolekcjach. raz byłam na jednych, w klasztorze i te zrobiły na mnie wrażenie. Ale to było dawno, dawno temu i od tamtej pory się nie powtórzyło.

    Wygrałam cos? Jej, nawet sie nie podziewałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na takie rekolekcje chętnie pojechałabym, ja miałam jedynie w kościele :/

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę daleko :P, ale na pewno byłoby fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie byłam na tych rekolekcjach ale tam musiałobyć ciekawie i fajnie:)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow,żałuję że mnie tam nie było ;)
    Ja byłam na Światowych Dniach Młodzieży w Krakowie i Spotkaniu Młodych w Legnickim Polu w poprzednie wakacje i też muszę przyznać że takie wydarzenia są niezwykłe ❤
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. musiało być fajnie ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie miałam okazji o nich usłyszeć, ale takie wydarzenia to często dobra zabawa i nowe znajomości :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że Ci się podobało, ja mimo że mieszkam w Krakowie, nie słyszałam o takim wydarzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. musiało to być to ciekawe i interesujące wydarzenie, choć myślę, że sama bym się tam nie odnalazła

    the tales of life

    OdpowiedzUsuń
  10. Very cool post and photo, dear!
    I'd be happy friendship blogs ♥
    My blog>>Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  11. To na pewno fajna sprawa, ja osobiście nie byłam na takich wielkich rekolekcjach, raz tylko na małym wyjeździe :) Nie wiem czy bym się odnalazła.
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja za rekolekcjami nie przepadam :/
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również jestem z tych, którzy za rekolekcjami nie przepadają:(

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie byłam, ale niestety nie przepadam za tego typu wydarzeniami :(
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie brałam udziału w takim wydarzeniu, ale myślę że by mi się spodobały :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie byłam, ale moja siostra była. Żałuje, że mnie tam nie było.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super spędzony czas. Niestety nie mieszkam w pobliżu Krakowa, ale widocznie fajnie się bawiłaś :)
    http://themoonnest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie brałam udziału w takim wydarzeniu.
    Z tego co piszesz - warto, więc kiedyś będę musiała się wybrać :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Z pewnością był to ciekawie spędzony czas :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja zawsze lubiłam chodzić na rekolekcje :) Jakoś tak zawsze był fajny ksiądz i świetnie je prowadził :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzadko biorę udział w takich wydarzeniach ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa sprawa :)

    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedyś uczestniczyłam w rekolekcjach, ale teraz z biegiem czasu mam coraz mniej czasu :(
    Obserwuje i liczę na rewanż :)
    Zapraszam: MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. też tam byłam ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie brałam udziału w takim wydarzeniu ;/
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥