Strony

Translate

czwartek, 8 czerwca 2017

Liebster Blog Award #4

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na pytania. Z góry uprzedzam, że nikogo nie nominuję. Za nominacje dziękuję m-g-style.
1. Jakie masz postanowienie na ten miesiąc?
- Raczej staram się nie robić żadnych postanowień, ponieważ zazwyczaj i tak nic z nich nie wychodzi. Na obecny miesiąc mam zamiar jedynie ograniczyć trochę stresu. 
2. Jaki masz sposób na spędzanie szarych, deszczowych, jesiennych dni?
- W deszczowe dni najczęściej słucham muzyki, oglądam filmy lub piszę dla Was posta.
3. Jakich kolorów masz w szafie najwięcej?
- W mojej szafie zdecydowanie dominuje kolor czerni, bieli i szarości, aczkolwiek można znaleźć także kolorowe rzeczy.
4. Kto jest Twoim autorytetem?
- Moim autorytetem jest Jan Paweł II. Staram się kierować w życiu jego słowami
" Wymagajcie od siebie choćby inni od WAS nie wymagali". Czasami bywa z tym różnie, ale zawsze staram się mieć na względzie właśnie te słowa. Bardzo się cieszę, że miałam możliwość
3-lata temu pomodlić się nad jego grobem i jestem dumna z faktu, że pod koniec podstawówki
(trochę czasu już od tamtych lat minęło) miałam możliwość reprezentowania szkoły, której jest do obecnej chwili patronem. 
5. Czasopismo vs książka i dlaczego?
- Zdecydowanie książka, ponieważ  można się wcielić w losy bohatera i całkowicie przenieść się w inny świat. Czasopisma rzadziej czytam, aczkolwiek czasami do nich zaglądam.
6. Kto wspiera Cię przy prowadzeniu bloga, a kto wręcz Ci to odradza?
- Przy prowadzeniu bloga wspierają mnie głównie kochani czytelnicy, ponieważ wiem, że doceniacie moją pracę i czas, który na to poświęcam. Moją rodzinę zbytnio to nie interesuje co sobie tutaj tworzę. Kto mi odradza? Odpowiedź jest prosta. Hejterzy, którzy sami wolą krytykować czyjąś pracę zamiast zająć się własnym życiem :)
7. Kiedy ostatnio byłaś w kinie, na jakim filmie i co możesz o nim opowiedzieć?
- Ostatnio w kinie byłam 08.04.2017r. na filmie pt. "Azyl". Film opowiadał o ludziach, którzy ratowali żydów z warszawskiego getta. Dawali im schronienie w kryjówkach na terenie zoo.
 Mogę powiedzieć, że film ma w sobie pewny przekaz. Pokazuje czasy w których żaden człowiek nie chciałby żyć obecnie.
Powinniście sami go obejrzeć, a następnie wystawić własną opinię na jego temat. 
8. Dlaczego jesteś blogger'ką?
- W sumie też chciałabym wiedzieć, dlaczego zostałam blogerką. Być może jestem nią z tego względu, ponieważ lubię tworzyć, a także wyrażać własne zdanie. 
Blogowanie daje mi możliwość rozwijania się, a także realizowania pomimo trudności dnia codziennego. Dzięki temu mogę przekazywać wam różne spostrzeżenia jakie mam na temat świata.
9. Sklep stacjonarny vs internetowy i dlaczego?
- Internetowy, ponieważ jest większa dostępność rzeczy.
 10. Jaki jest Twój ulubiony styl wystroju wnętrz? :)
- Raczej nie posiadam ulubionego stylu wystroju wnętrz.
***
Dwie wlepki + niespodziankę za skomentowanie poprzedniego posta otrzymuje dziewczyna z bloga littleredcherrysmile. W celu odebrania nagrody skontaktuj się ze mną poprzez fanpage.

26 komentarzy:

  1. Kiedyś brałam udział w tym 'konkursie'. Bardzo fajne pytanka :)

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejterzy zawsze się znajdą, ale nie trzeba się nimi za bardzo przejmować :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w szafie ponad 50% ubrań stanowią różne odcienie szarości :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne pytanka
    Pozdrawiam,Madda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super lba! :D bardzo fajnie odpowiedziałaś ;P
    ograniczenie stresu to ważna kwestia, aczkolwiek bardzo trudna
    fabuła filmu brzmi ciekawie, w przyszłości postaram się obejrzeć :D
    obserwuję :)
    pozdrawiam, zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wpis! Zgadzam się w kilku kwestiach :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wpis ;) świetne odpowiedzi
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz cudowny autorytet :) Szkoda, że coraz mniej osób postrzega tą osobę jako swój autorytet, a powinno być odwrotnie.
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. interesujące odpowiedzi :)
    http://anothergirlinthesea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. O, też jestem blogerką z tych samych powodów :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. co d 3 pytania, to mam bardzo podobnie ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pyPozdrawiam i zapraszam na
    maggie-fashion-style.blogspot.comtania i ciekawe odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawe odpowiedzi
    Gratuluje nominacji ♥


    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie się czegoś o Tobie dowiedzieć ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Magiczny post, no naprawdę fantastyczny! <3
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię LBA, wtedy można naprawdę dużo dowiedzieć się o blogującym :)
    Świetne, wyczerpujące odpowiedzi ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe pytania !
    Gratuluję nominacji i życzę jeszcze więcej sukcesów !
    Zapraszam na nowy wpis!
    http://xonlywayofk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. twoje odpowiedzi na pytania są niezwykłe, widać , że jesteś bardzo mądrą osobą :)
    Pozdrawiam serdecznie i obserwuje :)
    http://zyciewesterii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne odpowiedzi :) gratuluję nominacji :)

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥